Green Gate och choklad


För ett tag sen var jag in på Jolins home och kunde då inte motstå att köpa en tallrik som jag använder som kakfat, och en fin mugg som jag ska dricka mitt kaffe i, på stranden i sommar.



Får nog bli ett besök där snart igen, för nyligen fick jag en mkt trevlig present, nämnligen ett presentkort på Jolins, från mina goa arbetskompisar. Tyvärr är min tid på den här arbetsplatsen snart slut och jag kommer att sakna dom allihop :-(

Nu till något annat....

Visade häromdagen en After Eight-ask som jag altrat.
Vanliga chokladkakor är ju också helt perfekta att piffa till lite, innan man ger bort dom.





På båda dessa chokladkakor har jag använt en stämpel som jag köpte på mässan i Karlstad i höstas.
Tycker den passar utmärkt på choklad! Papperen jag använt kommer från Basic Greys serie "Kioshi" och i övrigt har jag använt lite blommor, blad, band och några halvpärlor.
Allt material, förutom stämpeln, kommer från www.scrapidoo.se

Nu ska jag ta en liten bloggrunda, och sen är det nog dags för en promenad med lilla vovven. Tyvärr regnar det, men när man väl kommer ut så kan även promenader i regn vara härliga!

/ KatarinaR

Ziro
2011-06-10 @ 19:58:52
URL: http://zirosscrap.blogspot.com/

Jättefina chokladkakor! Ja stämpeln passar ju perfekt!

Gurkiss
2011-06-12 @ 13:27:55
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Himla snyggt fat och mugg :)



Visst är det roligare att altra chokladkakor osv. Det ser mycket skojigare ut när man ska ge bort dom.



Jätte fint :)



Ha de gott.

Kram Gurkiss

Zima
2011-06-18 @ 18:37:15
URL: http://handmadebyzima.blogspot.com/

Åh vilket fint fat och mugg! Vill ha! :)



Stämpeln passar ju jättebra till chokladgåvorna!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0