Bee happy!

Så var semestern slut och i morgon börjar jag arbeta igen.  
I höst ska jag arbeta på en förskola där jag varit ett par år innan, och jag vet att jag trivs där, så det känns faktiskt helt ok att börja jobba igen.

I går var jag och alla mina killar i Sunne hos dottern med familj. Ja, killarna for faktiskt vidare med hennes man och goe Gustav. De for till Torsby och skjutbanan där de hade en bra dag. Själv hade jag en bra dag med dottern och lille goe Edvin. Vi promenarade ner till Sunne och åt sen go sallad i gröngräset vid klarälven. Vi hann prata massor och det är skönt att få lite egen tid med dottern ibland!

I morse började jag dagen med en härlig promenad med Molle, innan frukost. Har börjat många av mina semesterdagar så och det är såå skönt. Sen smakar frukost extra gott när man kommer hem.

På fm var vi och tittade på när killarna spelade fotbollsmatch. Soligt, varmt och trevligt var det!

Just nu är bara en av sönerna hemma med mej. De två andra är i skogen och så även sambon.
Ska nog strax fixa lite te och se på tv. Men först visar jag ett par kort som jag har gjort.



Det här kortet har jag gjort som inspiration till Scrapidoos utmaning i Juli/Augusti. Man ska tänka fyrkantigt och använda minst 3 foton eller stämplemotiv.  Mer info hittar du hos www.scrapidoo.se

Vi i designteamet ser framemot att se era tolkningar av månadens utmaning!

Tycker det här lilla biet är så himla sött och det ingår i ett set med clearstamps från BoBunny, som du hittar här


Sen kommer ett kort som jag gjorde en kväll under veckan, till en utmaning på facebookgruppen "En kväll-en utmaning"
Den här gången skulle man göra ett alster och använda många stämplar.
Tror jag använt 9 olika stämplar till mitt kort.



En av de nya Magnoliastämplarna från sommarkitet kom till användning här, och det söta lilla biet fick vara med här också. Swirlstämpeln som jag stämplat med grön färg runt kanten på Tilda och även med brun färg uppe i vänstra hörnet, kommer från samma clearstampset som biet.

Nej, nu får det bli te med sonen!

Bee happy!

/ KatarinaR
snojbi
2012-08-13 @ 06:25:14
URL: http://snojbi.blogspot. se

2 jättefina kort



Kram

Cornelia
2012-08-13 @ 10:17:02
URL: http://raggsocka1.blogspot.se

Jättefina kort!

Kan inte välja min favorit. Det översta är så läckert med tre lika motiv i rutorna. Snyggt och stramt, fast sen lättar du upp det med de oregelbundet rivna kanterna och så blir intrycket inte alls stelt ändå. Flott!



Höstkortet har så vackra färger och jag smälter direkt..



Ja, två snygga kort, helt enkelt!!!



Ha en bra jobbarvecka!

Carina
2012-08-16 @ 17:02:14
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se/

Två jättefina kort.Det lilla biet är gulligt. Härligt med promenad innan frukost. Det tar jag och Flora när jag är ledig. Kram

onkis
2012-08-19 @ 08:24:45
URL: http://onkis.webblogg.se/

Två jättefina kort,tyvärr hann jag inte och vara med på"En kväll-en utmaning" denna gången,men det kommer ju fler utmaningar där :)



Hoppas att du kommer att trivas på ditt ny-gammla jobb.

Kram!

Åsa/asamia
2012-08-19 @ 08:37:10
URL: http://asamia.blogg.se/

Skönt att det känns ok att semestern är slut, och att du kommer till en förskola du vet att du kommer trivas på. Jag har jobbat en vecka nu, och det känns inte som man varit därifrån. Inskolningar och barn som kommer tillbaks efter sommaren som har växt och kan nya saker. Härligt!

Dina kort är superfina! Kul med utmaning om att använda många stämplar.

Nina
2012-08-19 @ 12:20:51
URL: http://ninascrapbooking.blogspot.se/

Semestern går fort jag har också börjat arbeta igen men jag skall ha två veckor semester i September. Jag läser att du arbetar på en förskola så roligt det gör jag också jag arbetar på en dygnet runt förskola. Dina kort är för fina och det lilla biet är för söt. Ha en bra dag och vecka. Kram Nina

Gurkiss
2012-08-19 @ 19:21:36
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Super fina och söta kort du gjort :)



Ha de gott.

Kram Gurkiss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0