LO Jaktkompisar

 
I dag tänkte jag visa en layout jag gjort med BoBunnys "Camp a lot". Ett foto på sonen och hans jakthund Urax passade bra att scrappa med de här papperen.
En närbild där man ser lite rivna kanter och några matchande dekos.
 Allt material kommer från Scrapidoo
  
Den här helgen är det mâten här  i Årjäng, så i Fredags kom dottern och barnbarnen på besök.
Vi hann med ett litet besök på fredag och sen efter lunch igår, gick vi upp igen. Mycket människor och svårt att ta sig fram med vagn med ståbräda,men strålande vackert väder som tur var.
Barnbarnen kollade in alla stora maskiner och storebror åkte äppelmasken ett par gånger. Lite godis och var sin leksak inköptes, innan det var dags att åka tillbaka hem till Sunne.
Det blir lite mycket som ska hinnas med på kort tid, men såå härligt att få träffa de små godingarna! Ja härligt  att få träffa goa dottern också förstås!
  
Själv vilade jag i soffan någon timme innan det var dags för mej och sambon att sälja kålsoppa för fiskeklubben.
Känns lite ovant att våra stora killar inte alls har tid med oss, men är så tacksam för att de har bra kompisar att vara med på mâten.
 
Förmiddagen idag har jag tillbringat med varmt te och bok i soffan. Har åkt på en förkylning så jag försöker kurera mej. Tänkte åka upp en liten sväng till mâten sen men varken jag eller sambon har lust att gå där särskilt länge. Nu ska jag vila lite till, innan sönerna och sambon kommer från fotbollsmatchen och vi ska åka. 
 
/ KatarinaR
 
 
 
  
Nina
2012-09-16 @ 18:13:47
URL: http://ninascrapbooking.blogspot.se/

Vad fint det är med rivna kanter och din Lo tycker jag mycket om. Pappret med djurtassar på var ett annorlunda och härligt papper. Hoppas att din förkylning ger med sig snart. Ha en bra dag och vecka. Kram Nina

Pysselfröken
2012-09-18 @ 18:39:53
URL: http://pysselfrkensblogg.blogspot.com

Vilken toppenfin LO! Jag gillar färgerna och upplägget. Ja, jag kommer att vara i Ljuva Änglars monter på mässan. På lördagen. Ha en fin kväll!
Kram

Lisa-olsi
2012-09-18 @ 23:38:49
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/

En jättefin och mysig LO.
Spårpappret var perfekt.
Fina foton.
Ha det gott!

Carina
2012-09-20 @ 21:34:10
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se

Jättefin Lo. Snyggt med de rivna kanterna.
Vi hade en boxer som hette urax när jag var liten:)
Hoppas du känner dig bättre från förkylningen. Kram

http://pysselsandra.blogspot.se
2012-09-20 @ 21:39:18

Hej =)

Super fin LO med passande tema nu när det är jacktider. Har även hänt mycket hät inne sen sist jag var in och tack snälla för att du skrev i min blogg, det uppskattar jag så. Hoppas du blir fri din dumma förkylning nu, krya på dig!

Många kramar från Sandra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0