En härlig dag och "a cup of sunshine"

I Måndags opererades yngsta barnbarnet, lille Edvin, och som tur var så gick allt mkt bra!
 
Jag och äldsta barnbarnet, Gustav, hade en underbar dag tillsammans.
Redan innan frukost sa han till mej " Vilken härlig dag vi har, du och jag mormor"
Sen sa han det ett par gånger till under dagen, och det värmde verkligen mitt hjärta att höra det!
 
Vår dag var verkligen härlig och vi hann med mkt.
Gustav hade önskat att vi skulle scrappa, så efter frukost tog han fram sin pizzakartong med scrapsaker han har fått från mej. När han var nöjd så gick vi en lång promenad med hunden, och det är så härligt att gå och prata med kloka roliga Gustav!
 
Sen var det dags att åka in till Sunne eftersom Gustav bett sina föräldrar om pengar, eftersom han ville bjuda mormor på fika på Wienerkonditoriet. Så himla snällt och omtänksamt!
Efter fikat blev det en liten runda i några affärer. Bla köpte vi limstift och häftiga klistermärken till Gustav, och så en bok som Edvin fick när han kom hem från sjukhuset i Karlstad, på eftermiddagen.
 
Väl hemma så scrappade vi lite till och så blev det lunch. Efter lite lek tände vi ljus och satt och myste med fika vid köksbordet, innan vi såg på film. Ja, vi hade en härlig dag!
 
Resten av veckan har gått så himla fort och i går var vi i Sunne igen, för att fira goa dottern som fyllde år i Fredags.
Jättegoda hembakta tårtor blev vi bjudna på!
 
Har scrappat ett kort under veckan, för Momas, men det väntar jag lite med. Istället visar jag ett annat kort där jag också använt stämplar från Momas.
 
 
De här nya stämplarna ingår i ett set med flera stämplar som heter "Cup of sunshine" och du hittar setet här.
 
Det här är nog min favorit bland de nya stämplarna, men det finns många andra fina också, så kika gärna in och se vilken som blir din favorit hos Momas lil´shop of stamps
 
Nu blir det snart Söndagskvällsmys med te och Mästarnas Mästare på tv!
 
Hoppas ni alla får en vecka fylld med solsken!
 
/ KatarinaR
Onkis
2013-04-22 @ 13:53:31
URL: http://www.onkis.webblogg.se

Vilket fint sommarkort!
Va mysigt du och ditt barnbarn hade det :)
Hoppas att du hinner och vara med på våran utmaning.
Kram!

Åsa/asamia
2013-04-22 @ 21:09:40
URL: http://asamia.blogg.se

Vilket härligt kort du gjort!
Vad mysigt ni verkar ha haft det, du och barnbarnet. Tänk att kunna uttrycka sig så fint till sin mormor/farmor.

Johanna -pojjo
2013-04-23 @ 21:23:25
URL: http://pojjos.blogg.se

Jätte vackert kort, riktigt sommar kort :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0