Påskcrop och ledsamheter

Söndag igen och jag har hunnit scrappa lite iallafall, under helgen.
Jag har gjort en layout med ett foto på goa Gustav och deltar med det i Påskcropen hos You Do.
# 1 Färgutmaning- Lila, grön och vit.
 
Jag har scrappat ett foto med mitt goa barnbarn Gustav. Fotot är taget kvällen innan lillebror Edvin kom till världen.
De nya papperen från Maja Design- Vintage Spring Basics passade perfekt att använda till den här färgutmaningen!
Du hittar papperen i min brors butik www.scrapidoo.se
 
Den här helgen har gått himla fort och tyvärr innehållit en del ledsamheter.
I Fredags fick jag veta ngt som innebär en jobbig tid för en go kompis och jag tänker massor på henne och hennes familj
I går förmiddag fick vi veta att brorsans hund Caesar blivit sjuk fredag kväll och att de åkt till djursjukhuset i Karlstad under natten. I samråd med veterinär blev de tvugna att ta beslutet att låta Caesar somna in.
Även om han var ganska gammal så är det liksom aldrig dags ändå.
Jag vet hur det är att sakna en älskad hund, saknaden blir så himla stor!
 
I dag har mina killar spelat träningsmatch här i Årjäng. Blåste himla kallt, så när brorsan kom ner till Tingevi  och undrade om jag ville komma in på en kopp kaffe, så passade det perfekt.
På eftermiddagen blev det en långpromenad trots det kalla blåsiga vädret. Men det kändes bra efteråt iallafall :-)
 
Nu ska vi snart se på Mästarnas Mästare och äta nybakta scones. Jag har sån tur att en av sönerna gillar att baka det!
 
/ KatarinaR
 
Johanna -pojjo
2013-04-07 @ 20:39:50
URL: http://pojjos.blogg.se

Åh vilken underbar lo du gjort :D Tack för du är med och tävlar. Kram Dt- Johanna "pojjo"

snojbi
2013-04-07 @ 22:50:04
URL: http://www.snojbi.blogspot.se

En Jättefin Lo
Kraaaaaam

Onkis
2013-04-08 @ 17:09:21
URL: http://www.onkis.webblogg.se

Vilken mysig LO,
jättefin.
Kram!

Carina
2013-04-08 @ 18:01:35
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se

Väldigt fin Lo.
Tråkigt med vovven. Kram till er




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0