Sommaren 2013

Den här sommaren har jag inte bloggat särskilt mycket och inte heller scrappat så mycket som jag brukar, men jag har haft en härlig sommar! 
Vädret har ju varit underbart fint och det känns som om vi har tagit vara på varenda dag och haft det lugnt och skönt. Det är ju inte alla somrar man känner så, men i år kändes det viktigt att prioritera detta.
Så när jag sitter här och tänker tillbaka på vår sommar och hur den varit, så känner jag mej nöjd :-)
 
Det är inte så lätt att välja foton, men en typisk dag för sommaren 2013 har sett ut så här:
 
I princip vaje dag har jag börjat med att gå en promenad med Molle och njutit av den fina morgonen.
 
Sen har det blivit frukost i lugn och ro på verandan.
 
Förmiddagarna har vi pysslat lite här hemma och sen har vi tillbringat resten av dagen på stranden. Ser ju ut som om jag är ensam på stranden, men de få foton jag lyckas ta på killarna nuförtiden, får jag oftast inte visa, och det är ju bara att respektera det.
 
Massor av kvällar har avslutats med att vi grillat och suttit länge ute på verandan.
När vi tänkte efter insåg vi att vi har ätit alla måltider ute hela semestern :-)
 
Vi har förstås också hunnit träffa goa barnbarnen Gustav och Edvin.
 
Ett par dagar tillbringade vi i Göteborg
 
Många härliga fikastunder har det förstås blivit och på det här fotot är det fikastund hos Wienerkonditoriet i Uddevalla som gäller.
 
Några dagar sista semesterveckan hade vi besök av härliga familjen Oscarsson från skåne. Tyvärr missade jag visst helt att fotografera då, men vi hade mkt trevliga dagar tillsammans.
 
Nu har vi redan hunnit jobba i 3 veckor och killarna började skolan förra veckan.
Jag har börjat på en annan förskola och saknar förstås mina gamla goa arbetskompisar, men trivs jättebra med mina nya goa arbeskompisar som tur är :-)
 
Nu ser vi fram emot en härlig höst och det har ju börjat bra med superfina varma dagar, även om det är kallt på morgon och kväll.
 
/ KatarinaR
 
 
 
  
 
Carina
2013-08-26 @ 23:22:21
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se

Fina foton du bjuder på. vi har haft en fin sommar och ännu är det fina dagar. Kram

Malin/malwa
2013-08-29 @ 10:13:17
URL: http://scrapsofmalwa.blogspot.com

Det ser ut som om ni haft en härlig sommar! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0