Julkortsutmaning

Jag hittade en julkortsutmaning hos Strömstad Scrapbooking och eftersom jag har några julkort kvar att göra, passar jag på att delta i denna. Du hittar utmaningen här.
 

Man skulle använda någon blomma som finns i deras sortiment och på mässan i Karlstad i Oktober köpte jag fina rosa blommor i montern hos Strömstad Scrapbooking, så mitt julkort fick gå i rosa :-)
Papper från Maja Design - Vintage Frost Basic passade bra till detta.
 
Visar en närbild på de fina blommorna.
Lite stickles på rosorna och så en snöflingecharms och några pärlor som dekoration.
 
Nu ska jag ut på promenad med Molle men den blir nog inte så lång, för det har kommit massor med snö, och jag tror inte att de har plogat än, så lilla Molle lär väl nästan försvinna i all snö :-)
 
Trevlig Söndagkväll på er!
 
/ KatarinaR
 
 
snojbi
2013-12-08 @ 19:12:22
URL: http://www.snojbi.blogspot.se

Ett ursnyggt julkort

Anna /Strömstad Scrapbooking
2013-12-09 @ 20:34:27
URL: http://www.stromstadscrapbooking.se

Hej, vad kul att du vill vara med på utmaningen! Tack för ditt fina bidrag, jag lägger upp det på vår Facebooksida också. Ha det gott! Med vänlig hälsning Anna

Pysseltokiga Marie
2013-12-15 @ 12:51:44
URL: http://mariespyselsida.blogg.se

Hej Katarina!
Ett riktigt läckert julkort:)) De papprena är ju sååå fina:)) Snyggt när du rivit kanterna på pappret:) Lycka till med utmaningen:))

Må så gott
Kramizar Marie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0