PL-kort med Basic Grey

Jag hoppas ni alla haft en bra julhelg så här långt.
Själv har jag haft en bra jul och firat med familjen och nära och kära. Det enda som jag saknar är snö eftersom regn inte riktigt ger samma julkänsla, och tyvärr regnar och regnar det här i Årjäng, den här julen.
 
Det har inte blivit så mkt tid för scrap än, men jag såg en utmaning på bloggen hos The Green Hyena som jag tyckte var inspirerande, så jag gjorde ett PL-kort till den.
 
Man skulle skapa ett valfritt alster i färgerna rött, rosa, grönt och brunt. (Vitt var ok att ha med också)
Jag har testat lite Project Life och tycker det verkar roligt, men har inte köpt så mkt material, utan testar att använda vanligt scrapmaterial än så länge.
 
Det var så roligt att göra det här PL-kortet att jag gjorde ett par till, men de är förstås utom tävlan :-)
 
 
De båda första är i storlek 4"x 6" och så blev det ett i storlek 3"x 4" som ser ut så här:
 
Jag har använt mej av papper från ett paperpad från Basic Grey- 25th and Pine.
 
Blingstenar och brad från BoBunny-Rejoice.
 
Materialet jag använt kommer från Scrapidoo
 
Nu blir det soffmys med film och choklad :-)
 
/ KatarinaR
Hegu
2013-12-29 @ 21:16:41

Vilka fina kort du har gjort! Tack för att du var med i vår tävling!!

Carina
2013-12-30 @ 21:48:59
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se

kanonsnyggt. Gott Nytt År kram

snojbi
2013-12-31 @ 12:52:49
URL: http://www.snojbi.blogspot.se

Jättefint

önskar dej ett
GOTT NYTT ÅR




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0