Ett rosa och ett turkos kort.

Jag hade tänkt blogga igår kväll, men då kom det ett rejält åskoväder, men i dag är det lite halvmulet och helt ok väder, både för att blogga och scrappa :-)

Så jag passar på, för snart är det varmt och soligt igen och då vill jag tillbringa dagarna på stranden med familjen.

Två kort har jag att visa idag och båda är gjorda med papper från Basic Grey.

Först ett grattiskort i rosa med en fin blomstämpel från Momas lil´shop of stamps. Stämpeln är digital och ingår i ett set som heter Finally Spring. Du hittar setet här.

 
 Sen ett grattiskort till en kille som fyllde 10 år. Glömde fotografera kortet innan jag gav bort det, så det fick bli lite snabbfotografering i efterhand, så jag ber om ursäkt för lite dålig fotokvalitet.
 
 
 
Materialet till korten kommer från Scrapidoo.
Jag har använt papper ur Basic Greys serie Knee Highs and Bow Ties till båda korten.

Det rosa kortet är dekorerat med blommor som du hittar här samt att jag stansat ut ramen runt stämpelmotivet med den här diesen från Marianne Design

Stämpeln på det turkosa kortet är min privata, men jag har använt det här clearstampset från BoBunny att stämpla i hörnen på några av papperen med.

Hoppas ni alla har en härlig sommar så här långt och att ni får massor med sol, bad och scraptid!

/ KatarinaR

 
Carina
2013-07-10 @ 15:38:15
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se

Två jättefina kort.
Gillar pappret på det första. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0