DT Scrapidoo- Kort i blå toner

 Som DT för Scrapidoo har jag gjort ett kort i blå toner, med fina Pionpapper.
 
 
I stället för stämpelmotiv har jag använt en av de fina vintagebilderna som finns på ett av arken i den här serien.  Det finns mkt annat fint också i den här serien, som man kan klippa ut och använda på sina alster och en del av detta hittar du på mitt kort.
 
 
Diesen är mina privata men resten av materialet hittar du hos www.scrapidoo.se
 
Så var det Söndag igen, tänk vad fort en helg går!
Men jag har hunnit med ganska mkt trevligt den här helgen.
 
I går var killarna och deras lag och "jobbade" i sporthallen under klasscupen i fotboll. De tog emot anmälningsavgifter, jobbade i sekretariatet osv, och så får de förhoppningsvisen en hyfsad peng till lagkassan. Själv åkte jag på förmiddagen till Sillerud med syster och bror med familj. Vi gick först en härlig promenad i det vackra vädret och sen blev det gott fika på stationskaféet.
 
På eftermiddagen blev det en promenad med Molle, lite bokläsning och en tupplur i soffan :-)
Hann även med att göra en sida i min Art journaling-bok. Sprayade med dylusionsmister, använde masker och hade riktigt kul!
Avslutade Lördagen med sallad med skaldjur bla. och så Fångarna på fortet och godis.
 
I dag började jag dagen med en härlig promenad med Molle kl. 8 i morse. Soligt och skönt!
Frukost och lite bokläsning, fika med mor som kom på besök och sen åkte vi ut en tur till vårt ställe i  Risviken. Så härligt att vara där ute!
När vi kom hem klippte jag Molle ute i solen och så fick han en välbehövlig dusch innan vi åt middag.
 
På eftermiddagen gjorde jag en layout med ett foto på svärfar Lite surf på scrapbloggar blev det också innan jag återigen gick ut på promenad med Molle. Bäst att passa på när vädret är fint!
Sen bakade jag cupcakes som vi fikade på till Mästarnas Mästare, på tv.
 
Men nu är det dags för sängen och lite bokläsning. En perfekt avslutning på en bra helg!
 
/ KatarinaR
Malin/malwa
2013-03-25 @ 09:36:04
URL: http://scrapsofmalwa.blogspot.com

Låter som en skön helg. :)

Härligt kort med härliga färger!

Margareta
2013-03-26 @ 20:50:44
URL: http://mormormargareta.blogg.se

Åh så snyggt kort med så många fina detaljer att njuta av!
Låter som att du haft en skön helg!
Idag kändes det faktiskt som att våren börjar sända ett öga till Gävle - solsken, takdropp och fågelkvitter!
Krm!

Carina
2013-03-29 @ 09:35:38
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se

Underbart kort. Älskar dom fina bilderna. Önskar dig en trevlig helg och Glad Påsk




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0