Altrad chokladkaka

Så var det Måndag igen efter en go helg.
Kände mej ganska trött och sliten i Fredags kväll, så på Lördag tog jag lite Timeout. Hade tänkt åka iväg och fika med mamma och på em var det planerat att jag och svägerskan skulle scrappa och båda sakerna såg jag framemot, men på Lördag morgon bestämde jag mej för att bara vara hemma och ladda batterierna.
 
Så det blev en lugn dag med promenad med vovven, kortspel med sönerna, lite kortmakeri och så vila med bokläsning. Var nog precis vad jag behövde för på Söndag kände jag mej pigg igen.
Då var jag och killarna i Grums, där de spelade fotbollsmatch. Soligt och fint men ganska blåsigt. Fast jag och ett gäng andra mammor hittade en plats i lä, där vi satt och fikade och njöt av solen, i väntan på att matchen skulle börja.
Efteråt åkte jag och killarna en sväng till Karlstad för att äta mat och sen köpa lite kläder.
Väl hemma i Årjäng igen blev det en promenad med hunden och så åkte jag till min goa kompis M som fyllde år.
Jättegod sallad blev jag bjuden på där och så kaffe och tårta. Mums!
Sambon har jag knappt sett alls i helgen, eftersom de håller på att byta tak på den gamla ladan i Risviken.
 
Jag har en del saker som jag visst glömt att blogga, så idag tänkte jag visa ett par av de sakerna.
 
Först en altrad chokladkaka som jag faktiskt lyckades få publicerad i tidningen Inzpira, för ganska länge sen.
 
 
Sen kommer ett kort med penséer från Momas.
 
 
Sist ut för denna gången, ett enkelt påskkort gjort med papper från Reprint.
 
 
Nu blir det hockey på tv och grönsaksfat med dipsås.
 
/ KatarinaR
 
 
 
 
 
snojbi
2013-05-06 @ 20:41:23
URL: http://www.snojbi.blogspot.se

Jättefina alster


Kraaaaaam

Carina
2013-05-14 @ 20:57:17
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se

Söt chokladfodral. Två mycket fina kort.Vackra färger. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0