Rosa julkort

Jag har tror att det här är mitt första rosa julkort någonsin.
Men den här hyacinten ville vara rosa, så då fick det bli så :-)
 
Både hyacinten och den fina texten är digitala stämplar från Momas lil´shop of stamps.
Papperen hittade jag i min mapp med julpapper och där har de nog legat i flera år faktiskt, men nu så kom de till användning!
 
Blommoran har jag köpt hos Scrapidoo.
 
Den här helgen har mannen, ja han är ju min man numera ♥ , och alla mina tre söner ♥♥♥ varit i Blekinge på jakt, så jag har haft en lugn helg fylld av goa promenader, lite bokläsning och massor med scraptid.
I dag på eftermiddagen hade vi en liten scrapträff och det är så trevligt att träffa scrapkompisarna!
 
När jag kom hem hade mina killar kommit hem från Blekinge och även om jag tycker det är helt ok med lite egentid, så är det absolut bäst när hela familjen är hemma!
 
/ KatarinaR
 
 
Carina
2013-10-30 @ 08:10:42
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se

Snyggt med prickigt och randigt tillsammans. Väldigt fin blomma och ett underbart kort. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0