Julkort med Basic Grey

 I mitt senaste Dt-kit fick jag Basic Greys nya julpapper  25th and Pine i storleken 6×6.

Tycker det är så smidigt med de här små paperpadsen, där man får matchade papper och att man till en billig peng får hela serier av papper.

Passade på att göra ett julkort till Svensk Scrapbookings månadsutmaning i September, som är en fin skiss.

 
Jag passar på att visa ett annat julkort också, som jag gjorde i somras.
 

Till det här kortet har jag använt Maja designs pappersserie "Julen är här"
 
Allt material till båda korten kommer från Scrapidoo.
 
Den här helgen är det årjängsmâten, så nu ska jag och sambon snart åka dit upp igen. Vi ska stå i Nordmarksfiskarnas kålstånd under kvällen, precis som vi brukar göra :-)
 
Får nog klä mej varmt för jag tror jag har höstens första förkylning på gång :-(
 
/ KatarinaR
 
 
 
 
snojbi
2013-09-22 @ 18:10:25
URL: http://www.snojbi.blogspot.se

Åhhh så fina julkort

Kraaaam




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0