Glad Påsk!

Det hinner gå lång tid mellan mina blogginlägg nu för tiden, men har fått prioritera annat än scrap och bloggning senaste tiden.
Jag är ändå glad att se att jag fortfarande har lite besök i bloggen och idag vill jag passa på att önska er alla en Glad Påsk med hjälp av ett påskkort jag gjort.
 
Kortet är ett stafflikort och jag har använt papper från Maja Design- Vintage Spring Basics och dekorerat med olika blommor i framför allt gult.
Papper och blommor hittar du hos Scrapidoo och i deras blogg finns länkar till materialet.
 
Den fina stämpeln med blombuketten är digital och kommer från Momas lil´shop of stamps
 
Jag tycker det ska bli mysigt med påsk och skönt med lite extra ledighet.
 
Hoppas ni alla får en riktigt mysig och avkopplande Glad  Påsk!
 
/ KatarinaR



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0