Birthday Candle Birdbrain

Eftersom jag deltog i Januari månads utmaning hos From the Heart Stamp fick jag en ny digital stämpel som heter Birthday Candle Birdbrain.
Jag har gjort ett kort med den och vill delta i Februaris "The Stamp of the Month Challenge"   
 
Det följde med flera olika texter och jag använde en av dessa. Papper från ett av Basic Greys paperpad. Är faktiskt julpapper men de fungerar utmärkt till annat också. Den lilla biten papper längst upp till höger, med det söta lilla biet, kommer från BoBunny.
Idag är jag ledig och hemma och tar det lugnt. Blev så himla förkyld igår Söndag, så idag blev det sovmorgon och eftersom jag kände mig lite piggare for jag och killarna upp och fikade hos Lisbeth på Stallrestaurangen.
Varma goa Wienerbröd smakade gott till kaffet!
 
Men nu har halsontet och snuvan kommit tillbaka :-( 
Får bli en lugn eftermiddag och kväll, med varmt te, bokläsning, lite scrapbooking och mys med familjen.
/ KatarinaR
Carina
2014-02-25 @ 06:16:52
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se

Jättefint kort. Söt kyckling. Gillar hur du satt pappren. Krya på dig. kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0