DT- kort för Momas lil´shop of stamps

Den här helgen har varit lugn och skön. Jag har suttit i soffan och tittat på OS, stickat, fikat och gått några promenader med Molle.
Lite tid i scraprummet har det också blivit, men har inte fotograferat resultatet än, så det får jag visa en annan dag.
 
Idag visar jag istället ett kort jag gjort för Momas lil´shop of stamps.
 
 
Jag tycker mycket om den här stämpeln som är både fin och  ganska snabb att färglägga.
Härliga papper i grönt och blått från Reprint och så en die från Marianne Design.
Jag har lagt ett lager stickles i färgen Platinum runt det utstansade motivet och så lite blommor och pärlor som dekoration.
 
Den här stämpeln ingår i ett set som heter HomeMade  och du hittar det om du klickar här
 
 
 
Tack för besöket och välkommen snart igen!
 
/ KatarinaR
 
Pysseltokiga Marie
2014-02-10 @ 11:25:32
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Hej Katarina!
Så vackert somrigt kort du gjort med fina papper, stämpel, dies och dekorationer. Så söt den lilla virkade blomman är:))Tack för din fina kommentar inne hos mig, blir så glad:))
Skönt nu när förkylningen lagt sig:)

Må så gott
Kramizar Marie

Onkis
2014-02-11 @ 08:17:08
URL: http://www.onkis.webblogg.se

Vilket härligt & fint vårkort,
får mig att längta tills all snö försvinner.
Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0