Julkort i Februari

Jag är med i en grupp på facebook som har en julkortsutmaning varje månad och den här månaden skulle man ha minst en snögubbe med på sitt kort. Så här blev mitt kort.
 

Textstämpeln hade jag just köpt hos Scrapidoo som har 40 % på alla stämplar från Vilda just nu, så den ville jag gärna ha med på mitt kort. Fyllde i med Stickles i färgen Stardust, så det ser ut som gnistrande snö på bokstäverna. Papperen är ur serien Vintage Frost Basics från Maja Design.

Jag har använt en die från Marianne Design till att göra istappar med, som även de fått lite Stickles Stardust på sig.

Förutom blommor av olika sorter har jag dekorerat med ett pärlspröt i silver.

Eftersom jag brukar skicka ganska många julkort känns det bra att göra några då och då under året, istället för att stressa med dom i sista stund sen.

/ KatarinaR

Onkis
2014-02-25 @ 22:06:38
URL: http://www.onkis.webblogg.se

Gillade ditt fina julkort,
kul att du är med på våra utmaningar.
Kram & må gott!

Maria
2014-02-26 @ 19:25:47
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Vilken söt snögubbe och fint kort =) kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0