PL-kort från Momas lil´shop of stamps

Som så många andra har jag ju börjat med PL ( Project Life)
Blev så glad häromdagen när jag fick veta att Monika på Momas lil´shop of stamps, gjort några ark med digitala
PL-stämplar.Det är så kul med lite svenka texter till PL.
 
När jag sen fick dom var jag tvungen att testa med en gång och så här ser några av korten ut, när jag dekorerat dom med lite olika washitejper.
 
 
Det är flera stämplar på samma ark och jättesmidigt att bara skriva ut hela arket precis som det är.
Sen skär man ut kort i storleken 10,1 x 7,4 cm och vips har man fina små PL-kort som man kan använd som de är, eller dekorera på olika vis. Jag har valt att runda hörnen med en hörnstans, men det gör man förstås som man vill.
Tycker att det är jättebra att de är svartvita för då kan man variera dom på många olika vis, med tejp eller annat i olika färger.
Kika in hos Momas lil´shop of stamps för att se vilka olika PL-stämplar som finns.
 
Så här ser arken ut när du skrivit ut dom och som sagt sen är det bara att skära i rätt mått och så är det klart!

 
 
Trevlig helg och glöm inte att ta er tid att vara kreativa!
/ KatarinaR
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pysseltokiga Marie
2014-02-16 @ 17:33:51
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Hej Katarina!
Så läckra PL-texter du köpt. Du har dekorerat dem så snyggt också med washitejp:)

Må så gott
Kramizar Marie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0