DT-kort för Momas med Hollyhock

Någon vecka innan jag gick på semester var vi i arbetslaget ute och åt lite god mat, en kväll. Vi passade också på att fira en födelsedag och jag hade gjort ett kort som överlämnades tillsammans med presenten.
 
Till det här kortet använde jag en av de nyare digitala stämplarna från Momas lil`shop of stamps. "Hollyhock" heter den och du hittar den här.
Vi gav också en gåva till en arbetskompis som går i pension nu och det kortet har samma form men till det kortet använde jag Momas fina "Syrén" som finns både som digital och vanlig gummistämpel.
 
Tyvärr var det ganska dåligt ljus den dagen jag fotograferade de här korten, och eftersom jag skulle ge bort dom hade jag ingen möjlighet att fotografera om en annan dag heller.
 
 
Nu ska jag sätta mig och göra några fler kort. Håller på att göra kort och lite dekorerade tändsticksaskar, som jag ska stå och sälja på hembygdsgården här i Årjäng nu på Lördag den 19 Juli.
Då är det stor loppis på logen och utomhus, och så säljer de kaffe och 7 sorters kakor inne på hembygdsgården.
Har varit med i flera år och det brukar vara en mkt trevlig dag!
 
/ KatarinaR
 
Maria
2014-07-17 @ 10:26:10
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Va fina korten blev, snyggt att de inte bara är kantiga som man oftast brukar göra. Vilken stans och maskin har du använt för att få ut dem? Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0