Konfirmationskort och fjärilskort för Scrapidoo

Det är väl tur att jag iallafall scrappar mer än jag bloggar nu för tiden :-)
 
Ena sonen konfirmerade sig nu i vår och självklart gjorde jag ett kort till honom då.
 

Papper från min favorittillverkare Maja Design och så en söt stämpel från Bildmålarna, samt lite olika blommor.
 
Nästa kort gjorde jag ganska nyligen och till det har jag använt papper från BoBunnys fina vinterserie Woodland Winter. Tycker det gick utmärkt att göra ett lite somrigt kort med vinterpapper :-)
 
 
Fjärilsstämpeln och texten kommer från Reprint och hänger ihop men jag valde att klippa isär dom.
 
Materialet till båda dessa kort hittar du hos www.scrapidoo.se och nu pågår Sommarrea med 20 % på allt i hela butiken!
 
Nu ska jag gå på promenad med älskade lilla Molle och sen blir det Morden i Midsommer, en mugg te och lite stickning, dvs myskväll!
 
/ KatarinaR
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0