Härligt med helg!

I går var jag ledig och då åkte jag och killarna till Sunne och hämtade barnbarnen på förskolan och tillbringade eftermiddagen med dom. Mysigt!
Idag är det Lördag och det känns härligt att vara ledig i två dagar till :-)
 
Kom på att jag har några kort jag gjort för Scrapidoo som jag glömt blogga här i min egen blogg,så här kommer de nu.
 
De två första är gjorda med vintagebilder.
 
 
 

Till det sista har jag använt en stämpel från Vilda Stamps.
 
 
Till alla tre har jag använt papper från Maja Design och så lite olika dekorationer.
Du hittar allt material hos Scrapidoo !
 
För någon vecka sen lyckades jag sticka min allra första strumpa och var så nöjd att jag fixade att sticka hälen. Började sen på en strumpa i liten storlek, men nu får jag inte till hälen! Himla irriterande....Så nu ska jag göra ett nytt försök idag. Klarade jag göra en häl, så borde jag väl klara det en gång till....Annnars får jag snällt fråga en go vän om hjälp...
 
Trevlig helg önskar jag!
 
/ KatarinaR
snojbi
2014-03-03 @ 05:51:36
URL: http://snojbi.blogspot.se

Görfina kort

Kraaaaam

Carina
2014-03-03 @ 08:32:52
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se

Jättefina kort.Sticka sockor är kul. Hoppas du får till den lilla hälen. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0