Två layouter till Edvins album

Nu har det varit tyst i bloggen ett tag. Har inte haft den rätta orken eller lusten att blogga och inte heller scrappat så särskilt mycket.
Egentligen tycker jag det är så avkopplande att scrappa, men när man som bäst behöver det är det ibland som svårast att sätta sig med det. 
Men jag hoppas att jag snart ska komma igång igen och som tur är så har ju en hel del på lager som jag inte visat än, så idag visar jag två layouter som jag gjorde för någon månad sen till yngsta barnbarnets album.
 
 
Som vanligt så kommer i princip allt material från www.scrapidoo.se  för självklart är brorsans scrapbutik min favoritbutik :-)
 
Nej nu får det bli ännu en promenad med goa Molle innan det blir dusch och sen tv och min stickning. Har inte stickat på många år, men nu äntligen har jag börjat igen, och till och med lärt mej sticka strumpor!
Stickningen är min välbehövliga avkoppling just nu :-)
 
/ KatarinaR
 
 
Carina
2014-03-29 @ 10:22:31
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se

Såååå fina LO, kanon. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0