DT-kort för Momas lil´shop of stamps

I dag tänkte jag visa några kort jag skapat för Momas under våren, men inte visat här i min blogg än.
 
Först ut ett kort med stämpeln Dogwood roses samt en tänkvärd textstämpel.
 
 
Sen kommer ett kort jag gjorde till en man som fyllde 50 år. Här fick en annan tänkvärd text stå i fokus.

Sista kortet är ett julkort med söta stämpeln X-mas Hyacint. Till alla korten har jag använt papper och dekorationer från Scrapidoo.
 
 
Hoppas jag kunnat inspirera lite och kika gärna in hos Momas lil´shop of stamps.
Där finns alla stämplar som digitala och många finns även som gummistämplar.
 
 
Det var allt för den här gången, men jag hoppas att det inte ska dröja så länge innan jag har något mer att visa.
 
/ KatarinaR
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0