Kort med en hÄngla-kille

För några veckor sen fick jag en beställning på ett kort till en kille som skulle fylla 10 år och som gillar bla fotboll.
Letade upp en stämpel från hÄnglar & stÄnglar och en fotbollsstämpel som jag nyligen fick av min snälla svägerska.
Jag ville inte använda en massa blommor som jag annars ofta gör, utan den här gången blev det ett kort i lite enklare stil, som jag hoppas passade till killen som fick kortet.
 
 
Papperen tll det här kortet kommer från Basic grey, enameldots från MME och så stjärnor utstansade med dies från Spellbinder.

Har faktiskt knåpat ihop ett par kort till som jag ska försöka hinna fotografera i morgon när det är dagsljus, så jag kan visa er sen.
 
Trevlig fortstättning på helgen!
/ KatarinaR
Pysseltokiga Marie
2015-02-15 @ 11:13:02

Hej Katarina!
Så fint enkelt kill kort du gjort:) Snyggt med alla stjärnorna och den hÄngla stämpeln var sååå läcker och du har färglagt den såååå fint:))Snygga färger på papprena oxå:)

Tack för din fina kommentar inne hos mig, blev sååå glad:))

Ha en fin Söndag
Kramizar Marie

Maria
2015-02-15 @ 14:37:35
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Det blev väldigt fint, 10-åringen kommer säkerligen bli glad =) kram

Gurkiss
2015-02-15 @ 15:07:35
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Himla fint kort du har gjort...
Jag är övertygade om att kortet var uppskattat.

Jag tycker att det är super svårt att göra kort till killar. Kanske för att jag känner mig mest bekväm med rosa osv :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

Lisa-olsi
2015-02-17 @ 02:43:32
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/

Ett jättefint och mysigt kort
i fina papper och färger :)
Ha det gott//Lisa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0