Villle bara säga...

I går gjorde jag klart ett kort med en söt stämpel från Magnolia. Är så glad att jag orkar pyssla lite nu i alla fall, även om jag är tvungen att vila en hel del fortfarande. Men nu känner jag att det går åt rätt håll!
 
 
Jag har färglagt stämpeln med Tombows och Distressfärger. Hönsnät stämpeln kommer också från Magnolia och den fina textstämpeln kommer från Gummiapan. Tycker den är i så lagom storlek och så följer det med tre ord: hej, tack och grattis, som man kan kombinera ihop efter behov. Men den här gången tänkte jag att fortsättningen på hälsningen får stå på insidan kortet, så man kan välja vad som passar när man ger bort kortet.
 
Nu ska jag vila lite i soffan och lyssna på stickpodden och sen tänkte jag sätta mig ute i solen en stund, för sol var något som de rekommenderade till hela familjen, vid ett av alla läkarbesök vi varit på senaste veckan :-)
 
Men först....Ville bara säga.....Trevlig helg till er allihop!
 
/ KatarinaR
 
Maria
2015-03-14 @ 18:35:19
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Vilket fint kort och va läckert med "honungsrutorna" som är stämplade runt motivet. Fint färglagd stämpel =) kram

Åsa/asamia
2015-03-15 @ 09:36:21
URL: http://asamia.blogg.se

Superfint kort! Fint med bakgrunden bakom pojken.

Onkis
2015-03-15 @ 15:05:35
URL: http://www.onkis.webblogg.se

Vilket vackert kort, gillade den fina killen på stämpeln.
Ett riktigt härligt vårkort.
Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0