Vintrigt kort och fortfarande sjuka här hemma :-(

Hela familjen är fortfarande sjuka :-(
Sambon har nu halsfluss, sönerna är fortfarande lite feber och halsont och har nu varit sjuka en hel vecka. Ena sonen har även haft ont i örat flera dagar. ( han var hos läkare i fredags, men det var bara lite rött, så ingen medicin behövdes)
Själv har jag fortfarande jobbig hosta och väldigt lite ork.
 
Så i morse ringde jag vårdcentralen för att höra om kanske killarna behövde kollas pga halsont och öronont.
Sköterskan gav oss tid för killarna och sen sa hon att hon tyckte min hosta lät hemsk, så hon bokade in mig på en tid hos läkaren under em. Hoppsan, så kan det gå :-)
Men tur var det för det visade sig att jag har fått lunginflammation :-(  Så nu har jag i alla fall påbörjat en penicillinkur. Killarna behövde i nuläget ingen medicin. Tydligen massor med sjuka människor här i Årjäng nu och många som är sjuka i flera veckor :-(
 
Nu över till något roligare.
Jag kom på att jag inte visat ett vintrigt kort som jag gjorde i början på Februari.
 
Den söta stämplen kommer från Marianne Design och granen är gjort med en die från samma märke.
Snöflingorna har jag gjort med en stans från Martha Stewart.
Papper från Maja Design som så ofta annars.
Ha det så bra!
/ KatarinaR
 
 
Pysseltokiga Marie
2015-03-13 @ 12:23:37
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Hej Katarina!
Men kära nån då, lunginflammation! De var ju tur att du också fick en tid:) Då får du ta det lite lugnt nu ett tag så att du snart blir pigg igen. Och hoppas att övriga i familjen också blir friska snart:)
Ditt vintriga kort blev såååå fint med härliga blå papper och en så söt stämpel som du färglagt så fint:)))
Nu får ni krya på ER hela familjen och hoppas ni får en fin helg ändå:))
Tack för din rara kommentar inne hos mig:)

Må så gott
Kramizar marie

Maria
2015-03-14 @ 11:46:28
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Vilket härligt vintrigt kort =) Härlig blå färg. Och en så snygg gran! Jättefint kort =) Kram

повестки днепр телеграм

This is my first time visit at here and i am in fact happy to read
everthing at one place.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0